Wednesday, July 15, 2009

In Moskou dus!


Sinds 22 juni in Moskou, met een kleine onderbreking in St.Petersburg. Nou ja eigenlijk meer een start in St. Petersburg. De 23ste juni zat ik namelijk in de trein van Moskou naar het prachtige St.Petersburg.
Eigenlijk kan ik geen betere kennismaking met Rusland voorstellen. Meteen starten met een 5 uur durende treinrit. Overigens een aardige trein. Zelfs een schattig voedingspakketje en water. Gedurende de rit komen er mannetjes en vrouwtjes langs met een mandje waar bier, chips, sandwiches in liggen voor de verkoop. Ik ben de uitdaging aangegaan en het het voedselpakketje uitgeprobeerd. Je overleeft die 5 uur ruim. De soort van chocolademousereeppuddingbroodje was eigenlijk gewoon echt wel lekker ;-)
St. Petersburg vond ik mooi en lekker fris. Zuurstofrijke stad met veel water en grootse gebouwen. Zie voor foto's mijn flickr, die je ook rechts van het scherm ziet.

No comments: